ورق چوب پلاست كفپوش

نمايندگي فروش چوب پلاست

ورق چوب پلاست كفپوش

چوب پلاست

ورق چوب پلاست كفپوش

ورق . چوب پلاست كفپوش، يكي از انواع كفپوش هاي چوبي كه امروزه در طراحي و اجراي انواع سازه ها و كف پوش ها داراي محبوبيت است چوب پلاست مي باشد. اين محصول  در جهت محوطه سازي باغ، ويلا، حياط و فضاي باز كاربردي گسترده دارد، 
كفپوش چوب پلاست از پروفيل‌هاي مختص كف همچون ساير محصولات چوب پلاست، از استحكام و مقاومت بالايي برخوردار است. به همين علت شايد يكي از بهترين انتخاب‌ هاي شما از بين انواع كفپوش هاي چوبي باشد. مزاياي بي‌شمار اين محصول باعث شده تا چوب پلاست در اجراي كف به متريالي پرطرفدار در بين معماران و طراحان تبديل شود.
اگر بدنبال متريالي با مقاومت بالا جهت استفاده در فضاي باز هستيد، چوب پلاست بهترين انتخاب براي شما خواهد بود. كفپوش فضاي باز با پروفيل چوب پلاست بسيار مناسب براي محيط‌هاي بيروني با رفت و آمد بالا خواهد بود. از ويژگي‌هاي اين محصول كه باعث كاربرد آن در فضاي بيروني شده است، مي‌توان به مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاومت در برابر اشعه و تابش متداوم نور خورشيد، مقاومت در برابر خط و خش، مقاومت بالا در برابر ضربه، بسيار مقاوم در برابر تردد بالا و … اشاره نمود. جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن هاي مندرج در سايت برنا چوب براي برقراري ارتباط تماس حصل فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.